Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė) Vilniuje
1600 eur. Neatskaičius mokesčių
Klientai į mūsų aptarnavimo centrus atvyksta su automobilio stiklo pažeidimais. Šiuos rūpesčius mes išsprendžiame remontuodami ar keisdami automobilių stiklus ir kalibruodami į stiklą integruotas kameras. Siekiame, kad apsilankymas Carglass ® klientų aptarnavimo centruose viršytų klientų lūkesčius.
Darbo pobūdis
-Klientų sutikimas ir aptarnavimas laikantis serviso aptarnavimo standartų.
-Automobilio įvarymas/išvarymas į servisą.
-Automobilio siurbimas ir langų valymas.
-Bendros tvarkos priežiūra.
-Valytuvų pardavimas atvykstantiems klientams.
-Darbo sutartis bus terminuota iki 2025 m. spalio 31 d. su galimybe pratęsti priklausomai nuo rezultatų.
Laukiame tavo gyvenimo aprašymo ir motyvacinio laiško, jei tu:
-Esi komunikabili(-us) ir jautiesi gerai padėdama(-as) žmonėms.
-Sugebi organizuotai atlikti užduotis.
-Dirbant komandoje jautiesi kaip žuvis vandenyje.
-Mėgsti palaikyti tvarką.
-Turi atsakingą požiūrį į darbą.
-Nuolatos sieki tobulėti.
-Turi B kategorijos galiojantį vairuotojo pažymėjimą.
Įmonė siūlo
-Asmeninio tobulėjimo galimybes tarptautinėje aplinkoje.
-Prisidėti kuriant Carglass ® bendrovės įvaizdį ir vertę.
-Nuolaidas įmonės produkcijai/paslaugoms.
-Dinamišką ir įdomų darbą.
-Siekti aukščiausių standartų klientų aptarnavimo srityje.
-Pelnyti įvertinimą ir gauti skaidrią finansinę motyvaciją.