Klientų kontaktų centro vadybininkas (-ė) Panevėžyje
1468 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Klientai į mūsų aptarnavimo centrus atvyksta su automobilio stiklo pažeidimais. Šiuos rūpesčius mes išsprendžiame remontuodami ar keisdami automobilių stiklus ir kalibruodami į stiklą integruotas kameras. Kontaktų centras dažniausiai yra vieta, kur klientas kreipiasi pirmiausia. Tad siekiame išsiaiškinti kliento poreikį ir pateikti jam tinkamiausią sprendimą, kad darbai būtų atlikti sklandžiai ir viršytų klientų lūkesčius.
Darbo pobūdis
- Carglass® paslaugų pardavimas klientams, kurie susisiekia telefonu, el.paštu ar per registracijas internetu;
- Klientų konsultavimas telefonu ir el.paštu;
- Komunikacija ir bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais;
- Išeinantys skambučiai verslo klientams;
- Žinučių atsakymas klientams socialiniuose tinkluose.
Reikalavimai darbuotojui
- Gebi išsiaiškinti kliento poreikį;
- Turi patirties pardavimo / klientų aptarnavimo srityje;
- Taisyklingai rašai lietuvių kalba;
- Moki rasti bendrą kalbą net ir su labai skirtingais asmenimis;
- Gebi suvaldyti pokalbį stresinėje/konfliktinėje situacijoje;
- Gali skaityti ir rašyti anglų kalba;
- Sugebi organizuotai atlikti užduotis;
- Moki dirbti komandoje.
- Turi patirties draudimo srityje (privalumas)
Įmonė siūlo
-Asmeninio tobulėjimo galimybes tarptautinėje aplinkoje.
-Prisidėti kuriant Carglass ® įvaizdį ir vertę.
-Nuolaidas įmonės produkcijai/paslaugoms.
-Dinamišką ir įdomų darbą.
-Pelnyti įvertinimą ir gauti skaidrią finansinę motyvaciją.
Atlyginimas
1468 €/mėn. neatskaičius mokesčių
- Priedai priklausantys nuo asmeninio ir komandinio rezultato.