Reikia pagalbos?

GERB. KLIENTAI, PARTNERIAI,

Rūpindamiesi mūsų klientų ir darbuotojų saugumu laikomės SAM nustatytų ir
papildomų saugumo reikalavimų, padėsiančių suvaldyti koronaviruso plitimą.

KOKIAS PRIEMONES TAIKOME
SAUGUMO UŽTIKRINIMUI?

Kiekviename Carglass ® klientų aptarnavimo centre prie įėjimo durų rasite:

Dezinfekcinį rankų skystį –

naudojimui prieš ir po dokumentų pasirašymo, raktų perdavimo.

Medicinines pirštines -

naudojimui prieš pasirašant dokumentą, prieš perduodant automobilio raktelius.

Šiukšliadėžę –

panaudotų pirštinių išmetimui.

Rekomenduojame:

1. Nuotraukas pirminei apžiūrai atsiųsti el. paštu info@carglass.lt ir konsultuotis telefonu.
2. Darbų paraišką pasirašyti savo atsineštu rašikliu.
3. Laikinai nesinaudoti klientų laukiamaisiais.
4. Už suteiktas paslaugas atsiskaityti kortelėmis arba išankstiniu pavedimu.
5. Išlaikyti 2 m atstumą nuo Carglass ® darbuotojo.

 

KOKIUS SAUGUMĄ UŽTIKRINANČIUS
VEIKSMUS ATLIEKAME AUTOMOBILIO STIKLO
REMONTO AR KEITIMO PROCESO EIGOJE?

UŽTIKRINAME SAVO KLIENTAMS SAUGŲ APTARNAVIMĄ, DARBUOTOJAMS – SAUGIAS DARBO SĄLYGAS.
close