Daugelis vairuotojų įdaužtam priekiniam automobilio stiklui neskiria deramo dėmesio, laikydami įdaužą nereikšminga smulkmena. Bet tik laiko klausimas, kada įdauža skils. Tai gali įvykti pačiu netikėčiausiu metu ir padidinti susidūrimo riziką ar nelaimingo atsitikimo tikimybę. Su skilusiu stiklu transporto priemonė laikoma techniškai netvarkinga, todėl prireikus nepavyks atlikti ir techninės apžiūros.
Priekinis stiklas – tai svarbi automobilio konstrukcijos dalis. Todėl pažeistas stiklas turi įtakos automobilio konstrukcijos vientisumui ir vairuotojo bei keleivių saugumui.
Įdužo ar skilo stiklas?
Suremontuosime stiklą, jei tai tik įdauža, pakeisime – jei skilimas, sukalibruosime kameras pagal poreikį.
Bendrabiaujame su visomis Lietuvoje veikiančiomis draudimo bendrovėmis, tad draudiminiais formalumais pasirūpinsime už Jus.
Rekomenduojame turėti transporto priemonės registracijos liudijimą po ranka.
Prieš susisiekdami su Carglass® prisiminkite:
– koks yra Jūsų automobilio valstybinis numeris?
– koks yra transporto priemonės identifikavimo numeris – VIN (angl. vehicle identification number)?
Jei turite KASKO ar automobilių stiklus apimantį draudimą, prieš susisiekdami su Carglass® prisiminkite:
– kurioje draudimo bendrovėje turite draudimo polisą?
– ar jau registravote automobilio stiklo žalos įvykį draudimo bendrovėje?
– koks yra Jūsų stiklo žalos bylos nr., jei įvykį jau registravote?
Stiklo remonto ir keitimo darbams suteikiame neribotą garantiją, kuri galios tol, kol paslaugos pirkėjas automobilį perleis kitam savininkui.
Visuose Carglass® klientų aptarnavimo centruose vadovaujamės gamintojo nustatytomis transporto priemonės stiklo keitimo instrukcijomis.
Visuose Carglass® klientų aptarnavimo centruose keitimui naudojame originalios įrangos gamintojų kokybės standartus atitinkančius sertifikuotus (angl. OEM – original equipment manufacturer) stiklus. Tai reiškia, kad keičiamas automobilio stiklas yra toks pats kokybiškas, kaip ir gamykloje sumontuotas stiklas.