Gerb. klientai,


Informuojame, kad Carglass® klientų aptarnavimo centrai karantino laikotarpiu dirba įprastu laiku.


Rūpindamiesi klientų ir darbuotojų sveikata laikomės papildomų saugumo priemonių pagal SAM rekomendacijas.
Visuose Carglass® klientų aptarnavimo centruose taikome šias papildomas saugos priemones:
– kviečiame pirminę stiklo pažeidimo patikrą atlikti atsiunčiant nuotraukas info@carglass.lt arba konsultuotis telefonu;
– siūlome naudoti vienkartines pirštines, kurias rasite visuose mūsų centruose prie įėjimo durų;
– rekomenduojame už suteiktas paslaugas atsiskaityti kortelėmis arba išankstiniu pavedimu;
– periodiškai dezinfekuojame visų Carglass® centrų priėmimo zonas;
– dezinfekuojame automobilį prieš ir po paslaugos suteikimo.


Mums rūpi mūsų darbuotojų ir Jūsų sveikata bei Jūsų saugumas kelyje.


Carglass®